2011-03-25

Mitt första lapptäcke!


När jag väntade mitt andra barn fick jag behov av att boa och rensa ur. Utan att egentligen veta hur man syr ett lapptäcke, hade jag på nolltid, med stor mage, lyckats få ihop det här jeanstäcket. Det är tungt och härligt att krypa ner under. Kanske är jag ensam om att tycka att det är fint, men jag gillar det verkligen!

Ta hand om era gamla jeans och gör något fint av dem. Eller ge jeansen till mig! Jag kan förresten tillägga att jag glatt kunde konstatera att makens jeans fått hål på knät idag!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilket fint lapptäcke! Jag älskar jeans-återbruk, sparar alla gamla jeans, men vet inte riktigt vad jag ska göra av dem... Kanske får bli ett lapptäcke av alla mina jeans också så småningom!

    SvaraRadera
  2. Tack! Fantastiskt kul att du kommenterar också! Jag kommer snart att visa mer jeansåterbruk! Lycka till, jag ska kika in och se vad du gör. :).

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...