2011-04-20

1,2,3,4,5, många!

Som synes har det blivit ett antal randiga kassar. Konstigt nog är de knappt skrynkliga när jag viker upp dem för att fota dem denna soliga aprildag. De hade väntat länge på att få komma upp ur lådan och glädja omgivningen.

Tyget har jag förresten fått från en tidigare arbetsplats. Bitarna, som var helt nya, räckte precis till en kasse stycke.
 Och ja, det var nog dessa bitar som fick mig att sy de första kassarna.
 Innan dess visste jag inte hur enkelt det är.
Och nu har jag alltså fler kassar än vad jag någonsin kunnat önska mig. Och konstigt nog så kommer de alla till nytta om jag inte stuvar undan dem.

1 kommentar:

  1. Sköna färger! Har du någon lätt beskrivning. Börjar bli sugen på att försöka sy en sådan där själv, om nu maskinen vill sammarbeta...

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...