2011-04-15

Fina tyger som väntar

 Tyget ovan är ännu klarare i färgerna och så häftigt. Men, jag vågar inte klippa i det! Det är en intakt duk och jag har inte haft hjärta att sätta saxen i det ännu.
Samma med dessa blommor. Här ser jag en glad strandväska framför mig, men det är inte lätt längre att sätta saxen i oskadda tyger... Men snart händer det nog!
Ytterligare en rund duk. Diskret, men ändå galet mönstrad. Jag har nog tänkt göra en liten väska av det. Eller fem. Jag har dessutom ett matchande sidentyg till foder, Det vore lättare att sätta i gång om jag bara visste att det skulle uppskattas av någon...
Men det här har jag ju klippt i, och inte ångrar jag mig heller. Det gör sig helt enkelt bättre som necessär än gardin!

2 kommentarer:

  1. Översta tyget är designat av Saini Salonen. Så snyggt. Förstår att du inte vill sätta saxen i det...

    SvaraRadera
  2. Åh Gila, så roligt att få veta lite mer!!! Tack! :) /HH

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...