2011-06-14

50-talstyg!

Hos Randiga tråden upptäckte jag mitt eget tyg, men i en annan färgskala! Visst ser det gammalt ut och visst är det en god kvalitet, men att det kunde vara 50-tal hade jag inte vågat gissa tidigare. För att visa storleken på mönstret lade jag en penna på gardintyget. 


Jag har haft tyget några månader, köpte det på en loppis. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra med det. Inspiration mottages tacksamt. Jag skulle också kunna sälja det om någon har en god idé. Bäst skulle det nog göra sig som gardiner i ett barnrum igen. Den tiden är dock förbi i detta hus.

1 kommentar:

  1. Kul med samma tyg. Jag är inte 100 på att det är 50 tal men det ser ut och känns så, jag har rätt mycket tyg från tiden och det varierar lite.

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...