2011-06-25

Kärlek till mina 2000 besökare!


Jag har inte haft den här bloggen så länge, och inte ansträngt mig speciellt mycket för att få besök. Men är det något som gör mig glad så är det era besök! En del av er gör er dessutom besvär att kommentera. Jag tackar och bockar och böjer mig ödmjukt ner på knä! Typ. :-)


Det är otroligt inspirerande att vara en del av pysselbloggosfären. Tänk så otroligt många duktiga skribenter, fotografer, sömmerskor, loppisgalningar, pysslare och mångsysslare vi ändå är! Jag tycker att det är riktigt trevligt att veta att ni är några som följer mina förehavanden regelbundet (men jag är nog själv mitt största fan! Först nu börjar jag inse att jag och mina närmaste, till bloggen tvingade fan är orsak till alla besök! ;)

Fotot visar en del av en rabatt. Inget märkvärdigt alls egentligen. Stenar från olika resor. En sockerkaksform för fåglar, sticklingar och en blank spegelyta. Det röda är ett hjärta av betong. Med fönsterfärg på. Det är underskattat att rengöra penslar medelst att måla det som finns i närheten.

Ha en underbar sommar, vi ses förhoppningsvis snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...