2011-07-25

Loppis, blogg och en diffus önskan

Jag sitter och försöker hämta mig från helgens alla intryck. Det blev minsann en helt galen helg. Min loppislängtan har stillats med råge - nu har det fyndats! Men oj, vad jag behöver en större bostad för alla mina fantastiska fynd och för att kunna få utlopp för den nyanlända kreativiteten. Den som väntar på något gott... ...njuter mer när den får äta!

Jag har fått mängder med uppslag till blogginlägg under helgen, men det dröjer nog innan jag har kommit så långt att jag skriver om det. Dessutom är min iphonesladd kvarglömd, så några bilder från detta äventyr blir det inte på ett tag. Men det kommer i augusti skulle jag tro. Eftersom jag själv är mitt största fan brukar jag skriva ett antal blogginlägg och tidsinställa dem. Poängen med detta är främst att jag tycker att det är så spännande att inte veta vad som ska komma härnäst. Jag har ingen aning om vilka nästa veckas inlägg blir, men jag ser fram emot att läsa dem. ;)

Jag har gjort lite ändringar på bloggen. Framförallt kan man nu se de senaste kommentarerna och det är enklare att posta en kommentar. Därigenom kommer åtminstone jag själv att kommentera flitigare!

Sen har jag ett tips på en blogg också. Vintage & Morrhår. Vackra bilder och en romantisk stil som omväxling till retrotrenden. Att kunna leva på att inreda, skriva, fotografera, resa till Frankrike och Belgien som Nina och hennes gäng... Jo, så skulle jag gärna ha det minsann! Bloggen och Vintage by Nina är ju välkända men att jag nu tipsar om den har faktiskt med något helt annat att göra. Men visst håller jag tummar och tår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...