2011-07-17

Tack Erica!

Jag blev så enormt glad nyss när jag såg att den fantastiskt skickiga Erica har lagt till mig bland sina länkar! Ett stort tack, både för det och för all inspiration du ger! Ni som är proffs på att sy och skapa har mer att hämta hos henne än här.

[Bild4.jpg]
Ericas bild
Och ni som hittar hit från Erica: Välkomna! Jag hoppas att ni får ut något av besöket!

Det finns enormt många pysslare, kraftarbetare, äkta tanter, fritidskonstnärer, sömmerskor med mera som skapar mest för glädjen det innebär att få skapa. Det ska vi vara stolta över. Ericas länk gjorde mig lite extra stolt över att jag faktiskt vågar bejaka skaparlusten och blogga därom.

Och Sysslan, jag glömmer inte dig. Tack till dig också för pepp och inspiration. Det är häftigt att följa din utveckling som tycks nå nya höjder hela tiden!

Nu har man och barn lämnat mig ensam några dagar. Jag ska bara lata mig! Och det gör jag nog bäst vid datorn och i syhörnan. Vilken tur att det regnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...