2011-08-13

Bära med bär


Det regnar och regnar och regnar. Och jag längtar till kolonin. Och summan av den nästintill omöjliga ekvationen blir att sy sig en krusbärsnecessär.

Tyget är en bordstablett som jag köpte i början av sommaren och det passar ypperligt till necessärer. Jag ska allt göra några till senare. Den här har dekorsöm vid dragkedjan och t-söm i sidorna. Och banne mig, är den inte så fin att jag tror att jag kanske skulle kunna sälja den för en tia!

Övrigt: Jag skulle göra en liten ändring i layouten och nu känner jag inte igen mig alls. Ska fixa till designen när jag har lite tid till det...

3 kommentarer:

  1. Ja den varianten känner jag igen :) Läckert krusbärstyg!

    SvaraRadera
  2. Ja! :) Det är inte klokt vad vi inspirerar varandra - du har ju blivit ett riktigt proffs på symaskinen. Otroligt fin, din senaste väska, jag drömde faktiskt om den i natt! :)
    /HH

    SvaraRadera
  3. Super fin HH, du är bäst!

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...