2011-08-27

Kreativa utmaningar!


Jag har funderat ett tag på att erbjuda utmaningar till eventuella läsare! Skapa av sådant man vanligtvis kastar. Jag ser framför mig hur kreativiten flödar ute i stugorna och de mest fantastiska konstverk skapas av i stort sett ingenting. Jag gav mig själv en strumputmaning för en tid sedan. Och så här kan det se ut när det är klart.

Om alla tog fram sin kreativitet och sina gamla udda strumpor skulle säkert massor av olika saker tillverkas. Nu kastar jag över bollen till dig som läser detta: Var med i min strumputmaning! Det är lätt! Jag tycker inte att resultatet är det viktigaste, utan vägen, den utmaning man får när man skapar är så mycket mer intressant.

1. Skapa något av gamla strumpor. Det finns inga regler, bara möjligheter.
2. Ta en bild på resultatet och lägg upp på din blogg.
3. Lägg upp din blogglänk i kommentarfältet nedan.
4. Sen beundrar vi och låter oss inspireras av varandra!
Slut. Eller början på en ny utmaning! 


Jag kommer att sjösätta utmaning nummer 2 snart, men väntar ett tag. Det finns förresten ingen tidsgräns, det är helt kravlöst. Men oj så roligt det vore att kunna samla några av era resultat här!

Påslakan utmaning 2011

Nu vill jag gärna vara med i en ny utmaning!
Men vet ni vad? Jag har inte lust att fixa med detta och har hittat en bloggare som gör precis det jag ville: http://klockarbarn.blogspot.com/2011/08/septemberutmaning-ar-ni-med.html Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...