2011-10-12

Påslakansutmaningen del 7 - Back to the basics


Jag har tagit en liten bloggpaus och anledningen till det kan nog stavas m ö t e n. Min "egentid" har helt enkelt används till annat än fotande och bloggande. Men det har allt skapats lite också mellan varven.

Aldrig har väl ett påslakan varit så stort som det jag ska försöka göra slut på i påslakansutmaningen. Och det är fortfarande irriterande mycket kvar!


Här har jag använt lakanet till en stor fodrad tygkasse. Jag har härmed också utökat min repertoar av tygkassemodeller i och med att jag vek fodersidan utåt och sydde fast handtagen däri. Kanten kan allt anses vara dekorativ... Men jag är så trött på den dåliga tygkvaliten och de blekta färgerna att jag inte ser skönheten i det enkla längre. Men inte ska det få mig att ge upp inte! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...