2011-12-28

Jättekorg


Jag fick ett lass väl begagnade lakan av en vän. Hon har deklarerat att hon inte är intresserad av att få något virkverk av mig till jul, så nu har jag i stället gjort den stora, fina korgen till mig själv. Som så ofta förr är det Sysslan som har inspirerat mig. Min är cirka 40 cm i diameter. Jag gillar verkligen att göra användbara saker av sådan som annars skulle ha slängts. Mycket trevligare än att sticka till IKEA. Så har du gammal lump och en stor virknål är det bara att sätta igång!

God fortsättning!

1 kommentar:

  1. Vilken mysig kreativ blogg du har.. =)

    Önskar er en god fortsättning <3

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...