2011-12-09

Hyllad prylhylla


Titta vad som hänt med min gamla prylhylla! Ja, den är verkligen gammal, jag tror att jag önskade mig den när jag var i sjuårsåldern. Morfar gick ut i snickarboa och snickrade ihop den. Länge användes väl den obehandlade hyllan som den ska; en hylla till småpryttlar som småbarn gärna exponerar.

Men i detta hemmapulandets tidevarv är det lätt hänt att en dylik möbel målas om och att facken tapetseras. Och då kan det bli så här.


Och i bästa Maria Montazami-stil har jag nu också hittat den perfekta platsen i hemmet. (Ok, allt det andra kanske inte är på riktigt rätt plats här i livet. =)

Learning by doing och living by redoing liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...