2012-01-27

Matad med färg

 

Alla ni andra som gillar färg; vad tycker ni om amerikanska bakverk? Sugen? 


Det fanns både stort och smått i hyllorna... Men mest stort. Till exempel var ju de små väldigt många...


Och allt fick dotterns för länge sedan uppätna födelsedagstårta att se blek ut i jämförelse.


Så här såg mina frukostar ut för det mesta under resan, plus kaffe då förstås också. Trots generösa och allmänt feta bufféer är det färgen i frukten som lockar mig mest. Undra om färgen är naturlig förresten... Och om den legat länge i sockerlagen... Men är det semester så är det! (Och ja, jag längtar efter nästa resa! :))

2 kommentarer:

  1. Oj, vilka läckra färger. Men jag hade nog tvekat att sätta dem i munnen.

    SvaraRadera
  2. Så trevligt att du är tillbaka och besöker min borg! Jag hade tänkt hälsa på dig igen, men hittade inte vägen. I fortsättningen blir det lättare! HH

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...