2012-01-26

Semestern började med...


Eftersom våra väskor kom till Florida två dygn efter oss blev vi tvungna att shoppa lite nödvändigheter. Medan de andra kollade på sandaler, tandborstar och underkläder råkade jag hamna, (fastna skulle en och annan påstå), bland garnerna. Och sen var semestern räddad. :-)


Och väl hemkommen, men en extra resväska, kunde jag inse att minst 10 par handledsvärmare virkats fram i Florida. Jag har inte haft melerade garn tidigare, så jag testade hur det funkar. Det blev lite hur som helst. Ganska kul.


De första garnen jag köpte var mörka. Sen blev de ljusare och ljusare. Så kändes det, det blev sommar.


Här provar jag en nygjord medan min man koncentrerar sig på vägen.

Och nu ligger de nedtryckta i en kartong här hemma och väntar på bättre tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...