2012-02-16

Tyget håller

Jag vet att den dagen kommer då jag vet exakt vad jag ska göra med dessa tyger.


Violen från tidningen Husmodern, designad av Britt Någontingoläsligt...


Den glada runda duken i 70-talsfärger...


IKEA-stuvarna från 2005, design, Linda Svensson...


Den stora danska duken i olika nyanser av brunt.


Och den tokroliga bonaden om att bli snygg på playan som en frankofil inte kan låta ligga kvar på hyllan på Erikshjälpen...

Men den dagen då jag säkert vet är inte kommen ännu. Det får mogna fram, som det brukar heta. Tja, tygerna håller mig verkligen fortfarande i sitt stadiga grepp!




Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...