2012-03-14

HH JaJa!-väskan igen


Jag har sytt flera väskor av de tyger som beställaren valde. Ovan syns ett av mina absoluta favorittyger. Jag har ett stort stycke av detta, mitt första retrotyg, köpt kanske 1994. Jag har haft det på väggen, men aldrig klippt i det. Förrän nu. Denna sida av väskan blev lätt hysterisk, men galet häftig samtidigt.


Andra sidan är mer sober. Tyget är från IKEA, 2005, design Sven Fristedt. Jag gillar det massor på denna väska! Locket har här fått en dragkedja och är nu också en ficka. Smart va!


Väskan är mindre, men bredare än många andra jag har sytt. Kan man få för många väskor? Jag tror inte det!

1 kommentar:

  1. Men så snygga väskorna blir!
    Klart man inte kan få för många :)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...