2012-03-15

Oväntat paket i brevlådan!


Tillsammans med de orangea kuverten låg ett par trasiga tights häromdagen! Skulle du ha blivit lika glad som jag blev (inte av kuverten!)? Tack kära du som visste att mina vänners lump kan göra min dag! Det behövs inte mer än så. Faktiskt.

Jag har börjat slakta det fina tyget. Eftersom jag har ett visst behov av trasor i denna färg att virka med blir det den hårdaste varianten av slakt... Fickorna tänker jag använda så småningom. Resåren kommer alltid till användning. Mycket glädje blev det av de små hålen som inte skulle gått att laga!

Och alldeles nyss hittade jag en ny omgång lump från samma vän - finaste frottén! Hihi! Det braiga med detta är att jag använder det som jag kan använda och om något helt oanvändbart skulle skänkas mig, skulle jag låta det tas om hand på bästa sätt (nono, jag är inte, och tänker inte bli en horder!). Här är en av alla guider som visar vad vi ska göra av våra sopor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...