2012-04-17

Blott rosa räknas denna gång


Sveas färgutmaning tar oss till det flickigt och romantiskt rosa. Tja, jag fick leta ett tag, om man nu inte går in i den rosa dotterns rum förstås.

 Jag har verkligen fått leta efter rosa saker. I köket fick jag napp. Bricka från Åhléns, kaffekanna från Stelton och glas och mugg från Indiska.

 

Dotterns kompis ville ha dockan på bilden igår. Nu ligger hon och vilar på min pall. Hon har hängt med sedan jag var liten och hon får stanna här ett tag till.

Och nu återbrukar jag foton på annat rosa: 




På den här bilden är det Björn Wiinblads duk som är rosa (och brun och vit). För tillfället använder vi den för att skydda pianot från damm och sånt. Och därmed avslutar jag denna jaktsäsong. :-)

2 kommentarer:

  1. Tackar! :) Finns kaffekannan i rosa?! :)
    Hoppas du har en fin kväll!
    // Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag köpte kannan för kanske fem år sedan. Jag valde rosa för att provocera! :) Och har säkert använt den fem gånger... ;)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...