2012-04-28

Lösta i-landsproblem


Ett av alla dessa i-landsproblem i vardagen: vilken sladd går till kaffebryggaren och vilken till vattenkokaren? Detta har jag lyckats lösa på det allra enklaste sättet. Röda hjärtan står för roiboos och svartvita pingviner för kaffe med mjölk. Tada!

Ge mig ett i-landsproblem så löser jag det! ;-)


Uppdaterar: Ge mig inga fler i-landsproblem! Jag skulle ändra ett stavfel i det här inlägget från mobilen - och inlägget försvinner, endast rubriken är kvar. Och tidigare när jag försökte mobilblogga syntes enbart fotot, eller testen. Irriterande. Alltså, inga lyxiga i-landsproblem hitåt tack! Tack! Och inga andra problem heller. Tackar...!!!! ;-)

2 kommentarer:

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...