2012-05-02

Inte så classy direkt


En av alla fördelarna med koloni är att man kan låta sin mer galna sida blomma. Eventuella polisfasoner är inte välkomna till mig oss, i min vår koloni är allt tillåtet. Kravlöst, tack!

Det dåliga fotot är taget i skymningsljus. Och i förgrunden syns min vackra slå-inte-huvudet-i-grenen-och akta-taklöken-varningen. En enkel mobil bestående av rundlar som jag virkat av sönderklippta plastkassar. En stor del av trädgården är minutiöst anlagd och det känns ganska kul att bryta av med något lekfullt. Knappast shabby chic.

I dammen i bakgrunden simmade en stor groda härom kvällen. Därför fick en trädgårdsgroda platsen bredvid. Och så ser man dotterns egendesignade betongkruka. Undrar vad hon kommer att plantera däri.


Uppe i vänstra hörnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...