2012-05-12

Sommarutmaningen: Vill du vara med? :-)

Hej igen!

Kul att flera vågar anmäla sig, redan innan ni vet vad det handlar om. Inspirerande!

Jag spånar vidare kring sommarutmaningen och känner mig nu ganska färdig med planeringen. Som det ser ut nu tar vi en sommarmånad i taget. Jag tycker i alla fall att det känns bra att fokusera på skapandet och inte ha så många deadlines att hålla.

För att testa om det funkar, och för att värma upp, är ni härmed varmt välkomna att anmäla er!


Så här funkar det (hoppas jag!):

Anmäl att du antar utmaningen genom att lägga upp adressen till din blogg i SimplyLinked-verktyget nedan. Länka också hit från din blogg så att utmaningen sprids och vi blir ett stort härligt gäng!



Snart lägger jag upp ett nytt inlägg för Sommarutmaningen: Maj. Där kan du lägga upp länkar till din, eller dina tolkningar av de teman som syns på maj-bilden. Jag tänkte att vi samlar alla länkar under ett inlägg per månad och håller tummarna för att det kommer att funka.

hur tolkar du "Snyggaste skräpet!", "Sten, sten, sten!" och/eller "Wow, vilken karamell!"? Vilken nivå väljer du att lägga ribban på? Kommer du att ta ett foto på något redan färdigt, eller kommer du att skapa på heltid? Väljer du att tolka ett tema, kombinera dem, eller sprudlar din kreativitet extra mycket under sommaren? Om jag får bestämma så är allt tillåtet! Och det är trots allt sommar, så kravlöst skapande vill jag ska vara ett ledord. Ofta blir allt så mycket bättre då, i alla fall för mig. :-)


Vi får se hur många vi blir och om jag får justera något. Hjälp mig gärna! Och jag kommer att påminna mig om mitt måtto (se ovan!) vid behov!

Här ser ni vad som väntar; en lång, varm och kreativ sommar! Hoppas att vi ses!





Ha det fint så länge! 

2 kommentarer:

  1. Så glad jag blev när jag läste om "sommarutmaningen". jag är med. Lite frågor? blir man uppsatt på en speciell dag? Idag har jag inget att bidra med eftersom jag har lämnat mitt inlägg för i dag till klockarbarns utmaning. Annars gör jag inlägg varje dag på min blogg och har ständigt nya projekt på gång.

    SvaraRadera
  2. Och så glad jag blev av att höra att du vill vara med! Just det där med datum för inlämning är jag osäker på. Jag hade tänkt det från början, men är rädd att det blir för svårt att lova att det funkar. Jag kan ju i och för sig ändra mig! Vad tycker du? Det hade varit bra om du kunde lägga till din blogg i detta inlägg. Sedan är du välkommen att bidra i uppvärmningsomgången (maj). Jag vill ju gärna veta hur/om det funkar! När du har gjort något som passar kring majtemat, lägg in det i http://hhjaja.blogspot.se/2012/05/sommarutmaningen-maj.html eller klicka på bilden i högermenyn. Jag finslipar fortfarande.

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...