2012-07-29

Bilmodellen

Jag är sjukt nöjd med min senaste HH JaJa!-väska! Så nöjd att jag till och med instagrammade den.

Vi ska byta staket i kolonin, och staketet väskan hänger på skulle jag definitivt kunna tänka mig. Väskan också, men den är redan min! Ett gammalt påslakan räckte även till foder. Jag kommer att sakna det när jag inte har mer.

Här hänger väskan på en bil. Visst är bilen snygg!
Och här ligger den. Väskan är en kasse med lock, så den tar inte mycket plats om man vill knöla in den någonstans.
Axelremmen är återanvända jeans. Och det svarta panelgardinstyget hittade jag på en loppis för några kronor. Fördelen med att ge bort väskor är bland annat att man blir motiverad att sy nya. :-)

Men kära nån, nu är det inte långt kvar av juli! Sommarutmaningen...! Prestationsångest! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...