2012-07-21

Skandaler sa Måns!

Det är ingen ordning på något längre! Jag fotar knappt det jag gör. Jag har bloggtorka. Fast egentligen beror det nog mest på att jag har fototorka, för skapar, fixar och grejar gör jag som tidigare. Men det blir ju inget att blogga om om jag inte fotar! 

Tur att det finns många blogginlägg att läsa och njuta av. Och det är underbart att se nya tolkningar på de teman som ingår i Sommarutmaningen! Nu finns det 19 stycken härliga bidrag att spana in, och jag vet att fler är på gång. Men det ska mycket till om det ska bli 30. Själv vill jag klara elektronik, t-shirt och korkat. Men jag är bara på idéstadiet ännu. Då gäller det att glädjas åt allt som är kvar att skapa kring och allt som redan är. Vill du vara med? Bara sätt igång! :-)

För länge sedan satte jag upp gardiner i smyg i köket. Och jag var övertygad om att de inte skulle få sitta kvar länge... Men, de sitter fortfarande uppe, och när den första chocken hade lagt sig, säger mina sambos att de gillar dem och att de passar så fint till solskyddet, gräset och gardinen i förrådsfönstret. Det som började som ett skämt... Är nu en fast installation. Den observante kan också se strandfyndet. Och ett pärlat hjärta. 

Alla de bigarråer som vi plockade idag, 2-3 kilo. De har jag inte fotat. Och inte heller den väska som jag sydde häromdagen. Nåväl, ingen stress, eller hur!

1 kommentar:

  1. Jo, man får också inte stöta och blöta allt på bloggen :) Du har ju dessutom en hel kolloträgård att rota runt i (stackars dej.. NOT!). He, he.. grönt är skönt! Det var ju tur att gardinen matchade så mycket i närområdet, att familjen inte kunde göra annat än att retirera.

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...