2012-09-23

I en annan del av världen


Titta, här är bonaderna som jag sålde till förmån för hemlösas för någon vecka sedan. I en helt annan del av landet. En person vann två av auktionerna och när de hade kommit fram så skickade hon mig denna bilden. Jättetroligt att se! Hon berättade att de skulle passa jättebra i deras nyrenoverade sovrum i orange och svart och ja, det är svårt att tänka sig att något annat hade kunnat bli lika snyggt där. 

Ärligt talat tror jag att 70-talsbonader i olika färger är något som är på väg tillbaka in i finrummen nu igen. Så ett tips från mig, det är att om ni har turen att hitta den här typen av bonader - köp dem! Och när ni har köpt dem - njut av dem i ert hem! Och om ni tröttnar på dem - sälj dem gärna till någon som kan få möjligheten att njuta ett tag de också - och låt gärna pengarna (som du inte själv behöverbehöver) gå till välgörenhet. :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...