2012-09-04

Skryt när du misslyckas!


När jag började att blogga mina kreativa idéer för lääänge sedan, handlade nog väldigt mycket om att testa sig fram och tillåta sig att misslyckas friskt på vägen. Enormt befriande! Jag har bloggat tämligen anonymt och inte brytt mig om stavning och sånt. Bara varit i ett bloggflow och njutit av alla påhitt. Och tänkt att andra kan få lära sig av mina misstag. 

Men kanske har jag ändrat inriktning något, för dessa eländiga rundlar som jag virkade för länge sedan, för att bli av med de sista trikånystanen har jag inte visat. De är ju onekligen väldigt fula. Och inte blev det bättre när jag började virka ihop dem. En slät och fin matta, nä, det kommer det aldrig att bli! 

Så nu ska jag med spänning följa Borgmästaren och se hur man ska göra egentligen. ;-)

Och så är det sista chansen att vara med i utlottningen hos Tog och otyg.i morgon!

1 kommentar:

  1. Fina färger och snyggt med vit kant längst ut på alla. Men, som du säger, kanske inte så släta :-) Får se hur det går med mina. Håller tummarna för att det blir slätt. Återkommer!

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...