2013-02-19

Vad tycks om förändringar?

Jag tar kanske för lätt på det här med inredning, när jag passar på att tapetsera lite när jag har en stund över? Med färdigblandat tapetlim, några kataloger med utgångna tapetprover och en sax, och så jag då - inget mer, kan det bli så här.

Jag kan avslöja att mannen är väldigt trött på mitt pysslande och mitt inredande. Inte så konstigt kanske, då han själv är uppvuxen i ett hus där inte mycket har hänt under de senaste 40-50 åren. Retrogardinerna, tapeterna och allt det andra är äkta vara där! Och om man lever med en som trivs med förändring kan det bli lite osynk, om man så säger.


Om jag inte skriver något mer i bloggen, skulle det kunna bero på att min man har låst in mig! ;-)

Det skulle också kunna bero på att jag har blivit anställd som proffsbloggare, tv-inredare, krönikör eller något annat flashigt och inte längre har tid att leka i vårt hus.

Undrar vad som är mest sannolikt?!? ;-)

3 kommentarer:

  1. Tokigt snyggt! Smart sätt att ta tillvara på tapet rester..

    SvaraRadera
  2. Häftig tapetsering!! He, he.. Ja, det här med att pyssla, loppa och inreda är ju rätt skrymmande hobbies i det långa loppet! Går obevekligen ut över andra :) Det är ju rent av som en livsstil i många fall och kräver sin omgivning!! :)

    SvaraRadera
  3. Haha :) Cool tapet ju! Jag har inte gått lös på inredningen än men jag tänker att när vi nån gång i framtiden köper hus... :D

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...