2013-03-21

Det är SÅ på g!

Titta, bifftomaterna växer så att det knakar! Nu tänker jag att de kanske skulle behöva något annat att växa i än en gammal äggkartong, men momentet att flytta dem kan väl aldrig lyckas...

Tur att jag har nätverkat mig till löften om större plantor av personer som kan sådant här. Mina stackars frön överlever sällan, så i det här fallet tycker jag att surrogatmödraskap och adoption av spädbarn känns som en  mycket bra idé. Och jag tycker nästan synd om mina bebisfrön som kämpar så tappert. Om det inte hade varit snö och minusgrader hade jag adopterat bort dessa nu! Ser ni hur de söker sig desperat mot ljuset?

Sanna, du som sa att man inte kan misslyckas med tomater; det finns tusentals fallgropar på vägen, Sanna mina ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...