2013-03-30

När solen skiner

När solen skiner, men snön återupptagit kampen med vintergäcken, händer det att jag hittar på en anledning att vara ute och pyssla.

Ibland blir det att jag fortsätter ett tidigare påbörjat projekt, som här då en paradhanddukshylla som målats i flera omgångar, slipas lite här och var. Och jag inser att shabby chick-stilen måste blivit populär av en slump för att mindre händiga människor påbörjar pysselprojekt som de inte lyckas avsluta!

Men jag, jag njuter av att motionera i friska luften. Och resultatet? Det blir nog bra sinom tid! På något sätt! Finns det förresten bättre sätt att fira påsk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...