2013-03-26

Orange, annars har du fria händer!


Så här ser vimpeln ut som beställdes och där direktiven som jag hade att förhålla mig till var att den skulle vara orange, men att det var fritt fram i övrigt.

Jag kan avslöja att jag i princip har använt mig av de tyger som jag hade. Självklart tog jag chansen att gå på loppis för att leta fler tyger i orange, men utan resultat. Så en blandning av retro påslakanstyger, ett oanvänt, men loppisköpt rutigt tyg samt att jag har återbrukat tyget i ett par trasiga barnbyxor. Så kan det bli.

Och om jag känner mig själv som kommer jag att sy ytterligare varianter så att beställarna blir nöjda.

Det kan också bero på att jag vill ha kvar denna. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...