2013-04-05

Ny stol i trädgården

Jodå, igår, när områdets gubbar hjälptes åt att sopa undan vintergruset (ja, det är traditionellt ett gubbgöra här! ;)), satte jag ut en stol.

Dottern och jag hade njutit i blomsterhandeln ett tag under eftermiddagen och tog med oss lite penséer och taklök, och de ska ju petas ner någonstans så att de förhoppningsvis överlever. Och dessa plantor fick bli till en stolsdyna.
I trädgården har vi en egen mossodling som jag fyllde ut med. Innan denna möbelinstallation känns klar måste jag se till att få undan de stora murstenarna. Tanken är att jag ska fixa en liten odlingslåda av dem.

Tur att jag fortfarande har lite tankeförmåga kvar. Hehe!

5 kommentarer:

  1. Fin blomsterlåda!!Trevlig Helg !!

    SvaraRadera
  2. Tokigt snyggt! Å vill också ha varmare...

    SvaraRadera
  3. Annorlunda och snyggt återbruk!!

    SvaraRadera
  4. Tack alla! Jätteroligt att jag får fler härliga bloggar att utforska tack vare era kommentarer. :)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...