2013-12-25

Julafton

Julaftonen 2013 blev riktigt alternativ. Ingen familj, ingen släkt. Men ett gäng fina människor som drog ihop lite knytis och hade det trevligt. Och kravlöst. Jag är verkligen helnöjd med den minst ångestfyllda julen någonsin tror jag. Fast julaftonen som tillbringades på Tejde, Teneriffa, den var alldeles lagom den också. Vi struntade i julklappar och Disney, men jag fick ändå en klapp - en roman - av mina fina gamla vän. Och då fick jag lite ångest eftersom jag nästan aldrig läser numera. Så nästa år kanske det ska bli ännu färre julklappar...

Och nu tror jag minsann att det är dags att blogga lite igen. Stay tuned liksom!

2 kommentarer:

  1. God Jul, sköna Helena! Vi har oxå haft en skön kravlös jul med bara vi fyra. Det enda vi saknade var SNÖ! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. God Jul, sköna Helena! Vi har oxå haft en skön kravlös jul med bara vi fyra. Det enda vi saknade var SNÖ! Kram Mia

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...