2013-12-27

Sitta och uggla?

Den här ugglan fick jag i födelsedagspresent, men då var den brun. En vän tyckte att den skulle få flytta hem till henne, men att vi skulle måla om den först så att den skulle passa i ett barnrum. Lite sprayfärg och några skratt senare fick den en helt annan skrud.

Har du figurer, krukor, grenar eller vad som helst är det snabbt och skoj att måla om med lite sprayfärg. Och jag tycker att det är bättre än att låta saker stå i skåp - låt dem flytta runt och byta både utseende och miljö då och då!

1 kommentar:

  1. Har också ett gäng utav dessa ugglor i mina gömmor, nu fick jag ju lust att leta fram dom och ge dom en ny skepnad..men frågan är nu..vart kan dom ligga..hmm..ilandsproblem.. ;) hihi..
    Älskar din gran här nere.. <3

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...