2014-10-10

2014 års bästa fynd!

Ok, det här är helt off topic, men det senaste året har jag cyklat massor. Jag valde att sälja kolonin för att frigöra tid till cykling och det var ett klokt beslut. Cykelvasan 45 km på en nyköpt mtb och utan att ha cyklat i terräng innan var så skoj! Knappa två timmar hundraprocentig njutning och många drömmar om framtida lopp, t ex CV90 2015. :)

Och min racer som har rullat en hel del. Inte heller den köpt på loppis... Får se om mitt knä som behöver rehab nu klarar Vätternrundan, Ride of Hope och alla de andra lopp som jag vill delta i nästa år.

Faktiskt är mitt återupptäckta cykelintresse något av det bästa jag hittat på senare tid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...