2014-10-05

Kollar in igen

Hej!

Det var då inte igår jag loggade in här, men en liten uppdatering känner jag för nu. Och eventuellt kommer jag att börja blogga igen, men i så fall mest för att ha koll på mina loppisfynd. För loppisar besöker jag gärna fortfarande, och ett och annat fynd blir det ju förstås.

Här är t ex två vita keramikfiguer, en katt från Upsala Ekeby, 40-tal och en björn av Anna-Lisa Thomson som är ungefär samtida. De står här på en duk med stiliserade blommor i skira färger och den har jag faktiskt i ytterligare en färgställning. För tillfället används de båda flitigt.

Auf wiedersehen!

1 kommentar:

  1. Willkommen bienvenue welcome! Kul att du ger ifrån dej ett litet livstecken!! :)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...