2012-03-14

Mer HH JaJa!-väskor


Här är ytterligare en variant. Visst är väl tyget helt fantastiskt? Men, visst kan det bli lite väl skrikigt? Jag har mer av det, men kommer att använda det sparsammare nästa gång. Jag lider dock brist på tråkiga, neutrala tyger!
Den andra sidan är bra mycket neutralare. Väskan är som synes mindre än tidigare. De båda har dessutom återbrukade axelband, som lätt bytes ut. Jag ska verkligen anstränga mig så att det blir svårt att välja väska!

Det som är kvar att göra är att sätta ditt en HH JaJa!-lapp. De jag har måste strykas på, och det gillar jag inte! Vi får se hur jag löser det. 

2 kommentarer:

  1. Läckra väskor!! <3

    SV: Ja det är bra trist att vi lever i ett sånt slit och släng samhälle idag..och att det som tillverkas idag verkar vara "gjord" för att gå sönder fort nog..annat var det för i tiden.. ;)

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Inte skrikigt! Du hade varit jättefin i en blus med det tyget!! ;)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...