2012-07-01

Sommarutmaningen: JULI!


Tjoho, det är redan dags att ta juli i sin famn! Och juli månads sommarutmaning, som innehåller följande teman att spåna och skapa kring:
  1. Korkat
  2. Elektronik
  3. Strandfyndet
  4. T-shirten
  5. Bestick
Hoppas att detta får de kreativa hjärncellerna att gå på högvarv! Här finns bidragen: 


En snabbkurs i hur det går till: 

Fundera utifrån något av orden. Tänk fritt, eller ta ett foto på någon annans skapelse. Inga krav finns! Var med på ett eller alla teman. Inspireras av de andras bidrag och låt andra inspireras av det du har gjort genom att lägga in en länk till ditt (blogg)bidrag ovan. Jag var tvungen att ta bort länkarna pga spam. :(

Mycket nöje!

7 kommentarer:

  1. Haha, kan du titta in i min skalle eller nåt? Eller hur kan du annars välja teman som passar med saker jag ändå tänkt/redan börjat göra? Det var lite samma sak förra månaden också nämligen. :)

    SvaraRadera
  2. Jättekul! :) Ska nu fundera lite grann kring kategorierna. Några är redan givna, andra får jag nog fnula på lite. Jag lovar inte att pricka av dem alla denna gång, kategorierna alltså. Vi får se..

    SvaraRadera
  3. Jodå, jag klurar lite och hoppas få inspiration att gör anågot som faller in i din fina utmaning med mycket öppna ramar! :)

    SvaraRadera
  4. Så där, nu är jag med! Men ser direkt att jag har ju samma idé som flera andra! ;)

    SvaraRadera
  5. Efter tredje försöket ligger mitt inlägg nu uppe hos dig. Kanske blir det en dublett för det tog lite tid den här gången att få länken att fastna.... ;)
    Snygg tallrikshylla du har! Ser exakt ut som min, fast min är inte vitmålad ännu, nu ser jag hur fin den är vit också! :)

    SvaraRadera
  6. Ja visst passar mina sjömansflickor in i temat! Korkat värre :) Nu är linken på plats också.

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...