2013-03-25

Nyckelband säljes!

Att förvandla ett fult reklamnyckelband till något unikt är riktigt tillfredsställande! Ett tyg som kanske inte är i nyskick direkt kan komma till sin rätt här. I början hade jag bekymmer med att få nyckelbanden tillräckligt snygga, men de senast sydda är jag riktigt nöjd med, även om jag ofta struntar i att sy in en HH JaJa!-lapp...

Och det kan nog inte undgå någon att jag gillar grönt. Om någon vill köpa så tar jag gärna emot 40-50:- för ett nyckelband.

Den invirkade trägalgen kommer från en loppis förresten. Någon som blir förvånad av det? ;-)

Här har jag samlat bitar av mina gröna påslakanstyger, i alla fall de som jag har större stycken av. Om någon behöver grön stuvbitar kan jag plocka ihop en laddning av dessa mot en liten ersättning.

3 kommentarer:

  1. Jag vill jättegärna köpa gröna stuvbitar av dig - ju grönare färg desto bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt Piedra! Det blir till att försöka hitta en mejladress, så hörs vi där. :-)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...