2012-08-01

Sommarutmaningen: Augusti!

SOMMARUTMANINGEN: AUGUSTI KLICKA PÅ BILDEN FÖR DELTA ELLER SE BIDRAGEN!
Nu är det augusti! Nya utmaningar väntar!

Spåna kring:
1. Glasklart!
2. Aningen skruvat!
3. Från fablernas värld!
4. En lysande idé!
5. Galghumor!

Som vanligt är det fritt fram att delta, tolka och ha skoj!

Era bidrag välkomnas varmt här nedan! OBS! Kopiera in adressen till ditt blogginlägg på något av temana nedan. Jag hoppas på många glada nya deltagare och dito bidrag!

Jag har tagit bort era länkar pga spam. :(

5 kommentarer:

  1. oj oj!!! det här kommer bli spännande utmaningar och breda :)

    SvaraRadera
  2. Nu går tanke verksamheten på högvarv:-)

    SvaraRadera
  3. såg inte : när jag läste temana första gången så jag har skapat ett inlägg till temat som jag trodde var överst "Spåna kring" :D

    SvaraRadera
  4. Morsning korsning! Såg att du varit på semester. Härligt!! Kan behövas mellan varven... Nu ett annat litet ärende: Jo, jag klickade på augustibilden i marginalen och hamnade här, men ser inga bidrag. Några borde väl komma upp?? Ha det gott! /Pia

    SvaraRadera
  5. Hej! Välkommen tillbaka! Jag kunde knappt tro att det var sant att bidragen försvunnit! :( När jag har datorn ska jag kolla upp det och lägga in bidragen som försvunnit. Grrr... Snart!

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...