2012-06-01

Sommarutmaningen: JUNI!


Nu är det dags, på riktigt! Sommarmånaden juni är här och därmed bjuder jag in till... *trumvirvel* Sommarutmaningen!

I bilden ovan, som ni gärna får använda på era bloggar för att länka hit, ser ni 5 teman att spåna kring:
  1. Blomsterarrangemanget!
  2. Pinnar, grenar, slanor!
  3. Hmmm, frotté...!
  4. Alla dessa plastpåsar...!
  5. Den fula blomkrukan...!
Jag har tagit bort länklistan pga spam.

Under juni hoppas jag få se många tolkningar av dessa teman - enkla och opretentiösa, kanske foton av andras skapelser eller egna riktigt avancerade saker - allt är lika välkommet! Och det måste inte vara unikt på alla sätt, på något sätt blir allt ändå unikt och inspirerande. 

Du kan delta med en enda eller flera tolkningar. Jag vill att det tydligt framgår vilket tema som tolkats, samt att det finns en länk till Sommarutmaningen (detta inlägg) så att vi får se många olika tolkningar och att kanske fler bloggare lägger upp sina länkar här! 

Eftersom det är sommar och (kanske) semester vill jag inte ha några deadlines, lägg upp era länkar när det passar. Jag tror att det går bra att hålla koll ändå, tror ni inte det? Att inte riktigt veta när nästa godbit dyker upp. :-)

Gold Star Clip Art

Och hörnini, ha riktigt kul under tiden, det finns inga andra krav! Guldstjärna delas däremot ut till dem som vågar bjuda på misstag eller ett extra skratt! Och till alla som är med och bidrar på något sätt.

Så njut, skapa, blogga och ha kul under tiden. Jag ska göra så gott jag kan att följa dessa kloka råd. ;-)

10 kommentarer:

  1. Tur att jag var med i mjuk starten för nu vet jag hur det går till :) Kan säga att jag missförstod lite. Jag tänker då på de rosa setet till Barbie. Nu skall jag suga på karamellen och klura ut vad jag kan bidra med :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag har bestämt mig. Jag hakar på din sommarutmaning! Återkommer med länkar till mina återbruk (måste göra dem först)

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt att ni är med!

    SvaraRadera
  4. Har försökt att lägga upp min blommiga misslyckade kjol till sommarutmaningen, men de lyckas inte. Vet inte vad jag gör för fel. kan du hjälpa mig?

    SvaraRadera
  5. Verkar som om jag är otålig på att ladningen ska ske! Kan du sortera bort två av länkarna? Possitivt är nog att jag gör nog rätt..

    SvaraRadera
  6. Lade upp länk för 3 timmar sen men vet ej om jag gjorde fel, de är inte upp än. Kika gärna in på mitt bidrag:

    http://mestvirkat.blogspot.se/2012/06/kudde-med-vita-virkade-blommor.html

    SvaraRadera
  7. Kul att se allas bidrag! Har märkt att jag själv är lite dålig på att hålla mig till ett specifikt tema (även om det ju finns flera att välja mellan) Det är väl som med att följa recept eller alltid stryka innan man syr - det krävs en viss typ för att klara det :)

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...