2013-03-18

Vimpelbeställningar

Riktigt skoj att det finns önskemål om att jag ska sy vimplar! Här har jag sytt en till i retrotyger, som kanske kommer att bli en present till en som har några månader kvar i mammans mage. Bättre foto förtjänar den...

Och så letar jag tyger i riktigt orange till en annan vimpelgirlang som har beställts. Och medan jag letar efter de rätta tygerna syr jag vimplar i andra färger. Men, tyvärr har varken kamera eller strykjärn engagerats ännu, så dem kan jag inte visa.

Denna söta orangea duk, ska jag klippa i den? Den är signerad Anki, och det hade varit skoj att hitta info om henom!

4 kommentarer:

  1. Åh vad fin! :) Om du har lust med en till beställning så hade jag gärna köpt en regnbågsvimpel till mig själv :) Passar ju perfekt med 12 trianglar, två av varje färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din ide tände jag på Helga! Den är nästan klar, behöver bara lite mer tyg. Riktigt fin kommer den att bli! :)

      Radera
  2. Så skoj att du fått in beställningar!

    SvaraRadera

Din mening ger mig mening! En rad gör mig glad! Tackelitack! :-)

Kanske gillar du:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...